Lær sprog med biblioteket

Jammerbugt Bibliotekerne inviterer til en kort orientering om et af vores nye tilbud ”Transparent Language Online”.

Skal du pudse grammatikken af inden tysk-eksamen, lære at bede om regningen på en rustik taverna eller kunne hilse høfligt på dine japanske forretningsforbindelser? Så har du nu fri adgang til at lære sprog gennem dit lokale bibliotek med den digitale tjeneste ”Transparent Language Online”

Transparent Language Online, forkortet TLO, er sprogkurser på 110+ sprog, og alle sprog kan læres på forskellige niveauer. TLO giver en effektiv og engagerende oplevelse for brugere på alle niveauer, der ønsker at opbygge deres lytte-, tale-, læse- og skrivefærdigheder på et fremmedsprog. Download app'en i dag og mød op til en snak om app’ens funktioner

Ingen tilmelding