(Hele dagen)
Bibliotek

Handmade by Ianke udstiller skrin i mixed media

På bibliotekerne i Aabybro og Pandrup udstiller Handmade by Ianke fra Pandrup dekorative skrin i mixed media.

Ianke er udannet scenograf og arbejder med mange udtryksformer og ofte med smykkedesign eller mixed media.
Ianke laver smukt håndlavede Mixed Media skrin med unikt design, tekstur og udsmykning som kan bruges til opbevaring af skatte og souvenirs, smykker til dig selv, eller en gave til en speciel person.
Skrinene er designet til ikke bare at være en smuk dekoration i din indretning, men også en funktionel opbevaringsløsning som er ideel til dine mest elskede ejendele.

Nogle af skrinene er fantasy-inspireret og har unikke glitrende teksturer og elementer. Kombinationen af træ, stof og spændene maling, støbte elementer i Resin (harpiks) samt metalpynt og fundne genstande, giver æskerne en visuel og taktil oplevelse. De udvisker grænsen mellem boligindretning og kunst og bliver et samtaleemne, uanset hvor de placeres.
Hvert skrin er håndlavet, hvilket giver dig unik kunst med en magi som vil blive værdsat i mange år fremover.

Udstillingen er et samarbejed med Kunstforeningen Hvetbo